El impacto del contenido audiovisual en la presencia online de un negocio de manera orgánica: estrategia de marketing digital audiovisual para una empresa del sector turístico
Author
Publication date
2025Abstract
El present Treball de Fi de Grau estudia l’efecte que ha tingut el contingut audiovisual per a
la millora de la presència online d’un negoci rural sense presència digital prèvia mitjançant
l’execució d’una estratègia de màrqueting digital completament orgànica, és a dir, sense
mètodes de pagament. D’una banda s’ha creat la seva pàgina web optimitzada visualment i
tècnicament, i d’altra banda s’han publicat i comparat diferents formats de contingut
audiovisual a les xarxes socials amb l’objectiu de generar visibilitat i trànsit web. Els resultats
s’han avaluat mitjançant eines de Google com Analytics i Search Console.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Spanish
Pages
101 p.
Note
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/