Show simple item record

dc.contributor.authorBerrocal Ravenet, Marco
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2025-07-24T10:12:36Z
dc.date.available2025-07-24T10:12:36Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3084
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractEl present Treball de Fi de Grau estudia l’efecte que ha tingut el contingut audiovisual per a la millora de la presència online d’un negoci rural sense presència digital prèvia mitjançant l’execució d’una estratègia de màrqueting digital completament orgànica, és a dir, sense mètodes de pagament. D’una banda s’ha creat la seva pàgina web optimitzada visualment i tècnicament, i d’altra banda s’han publicat i comparat diferents formats de contingut audiovisual a les xarxes socials amb l’objectiu de generar visibilitat i trànsit web. Els resultats s’han avaluat mitjançant eines de Google com Analytics i Search Console.ca
dc.format.extent101 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherVisibilitat digital, contingut audiovisual, turisme ruralca
dc.titleEl impacto del contenido audiovisual en la presencia online de un negocio de manera orgánica: estrategia de marketing digital audiovisual para una empresa del sector turísticoca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorNavarro-Remesal, Victor


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint