Show simple item record

dc.contributor.authorCruañas Salles, Àlex
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-22T11:27:32Z
dc.date.available2025-07-22T11:27:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3049
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza l’efecte dels biaixos cognitius en les decisions de compra impulsives dins d’un entorn digital. Mitjançant un experiment controlat amb 96 participants, s’ha evidenciat que els estímuls basats en heurístiques augmenten les compres impulsives. Tot i que altres factors com el coneixement previ, el gènere o l’experiència no mostren influència significativa, els resultats validen parcialment el marc teòric i obren línies futures d’investigació ètica i conductual.ca
dc.format.extent68 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherCompra impulsiva, estímuls, èticaca
dc.titleEstratègies de comunicació basades en biaixos cognitius: efectivitat i ètica en les decisions de compra impulsivesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint