Estratègies de comunicació basades en biaixos cognitius: efectivitat i ètica en les decisions de compra impulsives
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest treball analitza l’efecte dels biaixos cognitius en les decisions de compra
impulsives dins d’un entorn digital. Mitjançant un experiment controlat amb 96
participants, s’ha evidenciat que els estímuls basats en heurístiques augmenten les
compres impulsives. Tot i que altres factors com el coneixement previ, el gènere o
l’experiència no mostren influència significativa, els resultats validen parcialment el
marc teòric i obren línies futures d’investigació ètica i conductual.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
68 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/