Estratègies de comunicació basades en biaixos cognitius: efectivitat i ètica en les decisions de compra impulsives
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball analitza l’efecte dels biaixos cognitius en les decisions de compra
impulsives dins d’un entorn digital. Mitjançant un experiment controlat amb 96
participants, s’ha evidenciat que els estímuls basats en heurístiques augmenten les
compres impulsives. Tot i que altres factors com el coneixement previ, el gènere o
l’experiència no mostren influència significativa, els resultats validen parcialment el
marc teòric i obren línies futures d’investigació ètica i conductual.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
68 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/