Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorCruañas Salles, Àlex
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-22T11:27:32Z
dc.date.available2025-07-22T11:27:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3049
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza l’efecte dels biaixos cognitius en les decisions de compra impulsives dins d’un entorn digital. Mitjançant un experiment controlat amb 96 participants, s’ha evidenciat que els estímuls basats en heurístiques augmenten les compres impulsives. Tot i que altres factors com el coneixement previ, el gènere o l’experiència no mostren influència significativa, els resultats validen parcialment el marc teòric i obren línies futures d’investigació ètica i conductual.ca
dc.format.extent68 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherCompra impulsiva, estímuls, èticaca
dc.titleEstratègies de comunicació basades en biaixos cognitius: efectivitat i ètica en les decisions de compra impulsivesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix