Pla de màrqueting Nousmedis
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball presenta un pla de màrqueting estratègic per a Nousmedis, empresa
especialitzada en l’automatització de catàlegs comercials. A través d’una anàlisi interna i
externa, es defineixen els públics objectiu, el posicionament i les accions tàctiques del
màrqueting mix. El pla inclou un pressupost detallat, un calendari d’implementació i
indicadors de seguiment. Finalment, s’avalua la viabilitat econòmica amb una projecció de
tres anys i el càlcul del punt d’equilibri.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Pàgines
59 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/