Pla de màrqueting Nousmedis
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest treball presenta un pla de màrqueting estratègic per a Nousmedis, empresa
especialitzada en l’automatització de catàlegs comercials. A través d’una anàlisi interna i
externa, es defineixen els públics objectiu, el posicionament i les accions tàctiques del
màrqueting mix. El pla inclou un pressupost detallat, un calendari d’implementació i
indicadors de seguiment. Finalment, s’avalua la viabilitat econòmica amb una projecció de
tres anys i el càlcul del punt d’equilibri.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Páginas
59 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/