Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFiguerola Muro, Alba
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-22T11:07:05Z
dc.date.available2025-07-22T11:07:05Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3047
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball presenta un pla de màrqueting estratègic per a Nousmedis, empresa especialitzada en l’automatització de catàlegs comercials. A través d’una anàlisi interna i externa, es defineixen els públics objectiu, el posicionament i les accions tàctiques del màrqueting mix. El pla inclou un pressupost detallat, un calendari d’implementació i indicadors de seguiment. Finalment, s’avalua la viabilitat econòmica amb una projecció de tres anys i el càlcul del punt d’equilibri.ca
dc.format.extent59 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherAutomatització de catàlegs, catàlegs comercials, viabilitat econòmicaca
dc.titlePla de màrqueting Nousmedisca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorButkouskaya, Vera


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir