Show simple item record

dc.contributor.authorCano Bonamusa, Carla
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-22T09:52:42Z
dc.date.available2025-07-22T09:52:42Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3037
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractLa implementació d’intel·ligència artificial en el màrqueting de luxe està transformant les estratègies de comunicació mitjançant tècniques innovadores com la publicitat generada per ordinador (CGI). Aquesta investigació examina la influència del CGI en la percepció del consumidor, amb èmfasi en la seva capacitat per potenciar l'exclusivitat i la connexió emocional amb la marca. Mitjançant una anàlisi quantitativa d'indicadors d'interacció i un estudi empíric basat en l'escala de Likert, s’avalua l’eficàcia del CGI en comparació amb la publicitat tradicional. Els resultats evidencien un major engagement en les campanyes CGI, si bé el seu impacte depèn de la identitat de la marca i la coherència en la seva implementació.ca
dc.format.extent63 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherIntel·ligència artificial, màrqueting de luxe, percepció del consumidorca
dc.titleEl impacto de la inteligencia artificial en la personalización del marketing del sector del lujoca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBoar, Andrei


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint