Show simple item record

dc.contributor.authorSebastia Amat, Ares
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-10-16T08:08:52Z
dc.date.available2024-10-16T08:08:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2833
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de facturació aconseguint una millora conversió de leads calents. S’analitza l’entorn intern i extern, establint així els objectius comercials i les estratègies competitives corresponents. Es proposa un pla d’acció, relacionat amb el mix de màrqueting i s’avalua la viabilitat del projecte. D’aquesta manera, es permet una millor comprensió de l’enfocament estratègia per millorar i optimitzar el rendiment de l’empresa i aconseguir els objectius establerts dins del mercat de cases prefabricades de fusta.ca
dc.format.extent63 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherFusta, cases prefabricades, empresa familiarca
dc.titlePla de màrqueting Sebastia: empresa familiarca
dc.title.alternativeSebastia Indústries de la fustaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGONZALEZ RODRIGUEZ, THIBISAY


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint