Pla de màrqueting Sebastia: empresa familiar
Visualitza/Obre
Autor/a
Sebastia Amat, Ares
Data de publicació
2024Resum
Aquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de facturació aconseguint una millora conversió de leads calents. S’analitza l’entorn intern i extern, establint així els objectius comercials i les estratègies competitives corresponents. Es proposa un pla d’acció, relacionat amb el mix de màrqueting i s’avalua la viabilitat del projecte. D’aquesta manera, es permet una millor comprensió de l’enfocament estratègia per millorar i optimitzar el rendiment de l’empresa i aconseguir els objectius establerts dins del mercat de cases prefabricades de fusta.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/