Pla de màrqueting Sebastia: empresa familiar
Ver/Abrir
Autor/a
Sebastia Amat, Ares
Fecha de publicación
2024Resumen
Aquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de facturació aconseguint una millora conversió de leads calents. S’analitza l’entorn intern i extern, establint així els objectius comercials i les estratègies competitives corresponents. Es proposa un pla d’acció, relacionat amb el mix de màrqueting i s’avalua la viabilitat del projecte. D’aquesta manera, es permet una millor comprensió de l’enfocament estratègia per millorar i optimitzar el rendiment de l’empresa i aconseguir els objectius establerts dins del mercat de cases prefabricades de fusta.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/