Show simple item record

dc.contributor.authorVives Garcia, Jana
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-10-09T06:36:50Z
dc.date.available2024-10-09T06:36:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2804
dc.descriptionTreball de fi de grau ─ Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractEl present pla de màrqueting té com a finalitat el desenvolupament d’un pla de màrqueting per a una empresa de nova creació: Re-cycling Studio, un centre de ciclisme indoor a Barcelona que utilitza bicicletes ecològiques per convertir l'esforç dels usuaris en energia sostenible. El pla inclou una anàlisi detallada del mercat, identificant oportunitats i amenaces, i estableix objectius comercials i l’estratègia adient per poder posicionar la nova empresa i augmentar la consciència i notorietat de la marca. Es proposen accions de màrqueting específiques en base a l’estudi realitzat i s’analitza la viabilitat econòmica del projecte.ca
dc.format.extent64 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherCiclisme, Re-cycling Studio, energia sostenibleca
dc.titlePla de màrqueting per a Re-cyclingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint