Pla de màrqueting per a Re-cycling
Visualitza/Obre
Autor/a
Vives Garcia, Jana
Data de publicació
2024Resum
El present pla de màrqueting té com a finalitat el desenvolupament d’un pla de
màrqueting per a una empresa de nova creació: Re-cycling Studio, un centre de ciclisme
indoor a Barcelona que utilitza bicicletes ecològiques per convertir l'esforç dels usuaris
en energia sostenible. El pla inclou una anàlisi detallada del mercat, identificant
oportunitats i amenaces, i estableix objectius comercials i l’estratègia adient per poder
posicionar la nova empresa i augmentar la consciència i notorietat de la marca. Es
proposen accions de màrqueting específiques en base a l’estudi realitzat i s’analitza la
viabilitat econòmica del projecte.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/