Pla de màrqueting per a Re-cycling
Ver/Abrir
Autor/a
Vives Garcia, Jana
Fecha de publicación
2024Resumen
El present pla de màrqueting té com a finalitat el desenvolupament d’un pla de
màrqueting per a una empresa de nova creació: Re-cycling Studio, un centre de ciclisme
indoor a Barcelona que utilitza bicicletes ecològiques per convertir l'esforç dels usuaris
en energia sostenible. El pla inclou una anàlisi detallada del mercat, identificant
oportunitats i amenaces, i estableix objectius comercials i l’estratègia adient per poder
posicionar la nova empresa i augmentar la consciència i notorietat de la marca. Es
proposen accions de màrqueting específiques en base a l’estudi realitzat i s’analitza la
viabilitat econòmica del projecte.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/