Pla de màrqueting: Unfiltered
Visualitza/Obre
Autor/a
Bagur Olives, Judit
Vilar i Cudolà, Ariadna
Data de publicació
2024Resum
Aquest treball presenta un pla de màrqueting per a l'obertura d'una cadena de
cafeteries de cafè d'especialitat, caracteritzada per una personalitat de marca
humorística i sarcàstica, anomenada Unfiltered. El pla inclou una anàlisi de l'entorn, la
identificació de l'audiència objectiu i el desenvolupament d'estratègies de comunicació
creatives i coherents amb el to de la marca. S'utilitzaran canals en línia i offline per a
promoure la qualitat del cafè i destacar el caràcter únic de la marca. L'objectiu d'aquest
projecte és posicionar la marca en el mercat per la seva personalitat única i el seu
producte de qualitat.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/