Show simple item record

dc.contributor.authorBagur Olives, Judit
dc.contributor.authorVilar i Cudolà, Ariadna
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-10-08T08:51:23Z
dc.date.available2024-10-08T08:51:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2802
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest treball presenta un pla de màrqueting per a l'obertura d'una cadena de cafeteries de cafè d'especialitat, caracteritzada per una personalitat de marca humorística i sarcàstica, anomenada Unfiltered. El pla inclou una anàlisi de l'entorn, la identificació de l'audiència objectiu i el desenvolupament d'estratègies de comunicació creatives i coherents amb el to de la marca. S'utilitzaran canals en línia i offline per a promoure la qualitat del cafè i destacar el caràcter únic de la marca. L'objectiu d'aquest projecte és posicionar la marca en el mercat per la seva personalitat única i el seu producte de qualitat.ca
dc.format.extent104 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherCafè d'especialitat, cafeteria, personalitatca
dc.titlePla de màrqueting: Unfilteredca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint