Pla de màrqueting: Unfiltered
Autor/a
Bagur Olives, Judit
Vilar i Cudolà, Ariadna
Fecha de publicación
2024Resumen
Aquest treball presenta un pla de màrqueting per a l'obertura d'una cadena de
cafeteries de cafè d'especialitat, caracteritzada per una personalitat de marca
humorística i sarcàstica, anomenada Unfiltered. El pla inclou una anàlisi de l'entorn, la
identificació de l'audiència objectiu i el desenvolupament d'estratègies de comunicació
creatives i coherents amb el to de la marca. S'utilitzaran canals en línia i offline per a
promoure la qualitat del cafè i destacar el caràcter únic de la marca. L'objectiu d'aquest
projecte és posicionar la marca en el mercat per la seva personalitat única i el seu
producte de qualitat.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/