Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorGalán Castro, Ana
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-07-18T10:08:24Z
dc.date.available2024-07-18T10:08:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2654
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Grau explora la influència de les estratègies de màrqueting intern i extern en la satisfacció del client dins del sector gastronòmic. Mitjançant una anàlisi comparativa, s'avaluen les diferències entre els restaurants que gestionen el seu màrqueting amb un departament intern i aquells que subcontracten a agències externes. La recerca es duu a terme a Barcelona, utilitzant una metodologia que combina enquestes a gerents o responsables de màrqueting de restaurants i l'anàlisi de dades de ressenyes online a TripAdvisor. Les dades recollides es fusionen i s'analitzen en Stata per avaluar la satisfacció del client. [...]ca
dc.format.extent46 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherSatisfacció del client, màrqueting intern, departament internca
dc.titleEstudio de satisfacción en el sector gastronómico: Departamento de marketing propio vs. Agencias subcontratadasca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya, Josep Maria


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix