Estudio de satisfacción en el sector gastronómico: Departamento de marketing propio vs. Agencias subcontratadas
Ver/Abrir
Autor/a
Galán Castro, Ana
Fecha de publicación
2024Resumen
Aquest Treball de Fi de Grau explora la influència de les estratègies de màrqueting intern i extern en la satisfacció del client dins del sector gastronòmic. Mitjançant una anàlisi comparativa, s'avaluen les diferències entre els restaurants que gestionen el seu màrqueting amb un departament intern i aquells que subcontracten a agències externes. La recerca es duu a terme a Barcelona, utilitzant una metodologia que combina enquestes a gerents o responsables de màrqueting de restaurants i l'anàlisi de dades de ressenyes online a TripAdvisor. Les dades recollides es fusionen i s'analitzen en Stata per avaluar la satisfacció del client. [...]
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/