Estudio de satisfacción en el sector gastronómico: Departamento de marketing propio vs. Agencias subcontratadas
Visualitza/Obre
Autor/a
Galán Castro, Ana
Data de publicació
2024Resum
Aquest Treball de Fi de Grau explora la influència de les estratègies de màrqueting intern i extern en la satisfacció del client dins del sector gastronòmic. Mitjançant una anàlisi comparativa, s'avaluen les diferències entre els restaurants que gestionen el seu màrqueting amb un departament intern i aquells que subcontracten a agències externes. La recerca es duu a terme a Barcelona, utilitzant una metodologia que combina enquestes a gerents o responsables de màrqueting de restaurants i l'anàlisi de dades de ressenyes online a TripAdvisor. Les dades recollides es fusionen i s'analitzen en Stata per avaluar la satisfacció del client. [...]
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/