dc.contributor.author | Luna Hernández, Víctor | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T08:12:38Z | |
dc.date.available | 2023-10-26T08:12:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2394 | |
dc.description | Treball de fi de grau - 2022-2023 | ca |
dc.description.abstract | Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels
consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les
marques de luxe poden vendre els seus productes i serveis. Una cosa impensable fins fa
poc a causa de la dificultat de traslladar l'exclusivitat i l'experiència de venda física, que tant
caracteritza a aquest sector, en l'univers digital. Aquesta proliferació de canals i punts de
contacte ha provocat que moltes empreses revisin el seu model comercial i assumeixin una
profunda transformació, passant d'una lògica multicanal a omnicanal. En virtut de tot això,
aquesta recerca pretén determinar els hàbits de compra i preferències dels consumidors de
luxe espanyols en referència a la omnicanalitat i a l'ús dels diferents canals i punts de
contacte. | ca |
dc.format.extent | 66 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Negoci minorista, exclusivitat, omnicanalitat | ca |
dc.title | La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Oviedo León, Mónica Juliana | |