Show simple item record

dc.contributor.authorLuna Hernández, Víctor
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-10-26T08:12:38Z
dc.date.available2023-10-26T08:12:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2394
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2022-2023ca
dc.description.abstractLes noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden vendre els seus productes i serveis. Una cosa impensable fins fa poc a causa de la dificultat de traslladar l'exclusivitat i l'experiència de venda física, que tant caracteritza a aquest sector, en l'univers digital. Aquesta proliferació de canals i punts de contacte ha provocat que moltes empreses revisin el seu model comercial i assumeixin una profunda transformació, passant d'una lògica multicanal a omnicanal. En virtut de tot això, aquesta recerca pretén determinar els hàbits de compra i preferències dels consumidors de luxe espanyols en referència a la omnicanalitat i a l'ús dels diferents canals i punts de contacte.ca
dc.format.extent66 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherNegoci minorista, exclusivitat, omnicanalitatca
dc.titleLa adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalizaciónca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorOviedo León, Mónica Juliana


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint