La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización
Visualitza/Obre
Autor/a
Luna Hernández, Víctor
Data de publicació
2023Resum
Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels
consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les
marques de luxe poden vendre els seus productes i serveis. Una cosa impensable fins fa
poc a causa de la dificultat de traslladar l'exclusivitat i l'experiència de venda física, que tant
caracteritza a aquest sector, en l'univers digital. Aquesta proliferació de canals i punts de
contacte ha provocat que moltes empreses revisin el seu model comercial i assumeixin una
profunda transformació, passant d'una lògica multicanal a omnicanal. En virtut de tot això,
aquesta recerca pretén determinar els hàbits de compra i preferències dels consumidors de
luxe espanyols en referència a la omnicanalitat i a l'ús dels diferents canals i punts de
contacte.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/