Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGrabalós Porcel, Gala
dc.contributor.authorTorras Cebrian, Emma
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-10-26T07:57:16Z
dc.date.available2023-10-26T07:57:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2390
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2022-2023ca
dc.description.abstractAquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència existent i els objectius establerts. Es proposen diferents estratègies del màrqueting mix per respondre a les necessitats del target de la firma de moda nupcial. La finalitat d’aquest projecte és millorar el posicionament de la marca al llarg de l’any 2023, sobretot en canals online i, per consegüent, millorar la reputació de la firma dins del sector en el que es troba.ca
dc.format.extent79 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherModa nupcial, màrqueting mix, JESUS PEIROca
dc.titlePla de màrqueting JESUS PEIROca
dc.title.alternativePla de màrqueting de l’empresa JESUS PEIROca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGabarrón, Bruno


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir