Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorGrabalós Porcel, Gala
dc.contributor.authorTorras Cebrian, Emma
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-10-26T07:57:16Z
dc.date.available2023-10-26T07:57:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2390
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2022-2023ca
dc.description.abstractAquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència existent i els objectius establerts. Es proposen diferents estratègies del màrqueting mix per respondre a les necessitats del target de la firma de moda nupcial. La finalitat d’aquest projecte és millorar el posicionament de la marca al llarg de l’any 2023, sobretot en canals online i, per consegüent, millorar la reputació de la firma dins del sector en el que es troba.ca
dc.format.extent79 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherModa nupcial, màrqueting mix, JESUS PEIROca
dc.titlePla de màrqueting JESUS PEIROca
dc.title.alternativePla de màrqueting de l’empresa JESUS PEIROca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGabarrón, Bruno


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix