Show simple item record

dc.contributor.authorGrabalós Porcel, Gala
dc.contributor.authorTorras Cebrian, Emma
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-10-26T07:57:16Z
dc.date.available2023-10-26T07:57:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2390
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2022-2023ca
dc.description.abstractAquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència existent i els objectius establerts. Es proposen diferents estratègies del màrqueting mix per respondre a les necessitats del target de la firma de moda nupcial. La finalitat d’aquest projecte és millorar el posicionament de la marca al llarg de l’any 2023, sobretot en canals online i, per consegüent, millorar la reputació de la firma dins del sector en el que es troba.ca
dc.format.extent79 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherModa nupcial, màrqueting mix, JESUS PEIROca
dc.titlePla de màrqueting JESUS PEIROca
dc.title.alternativePla de màrqueting de l’empresa JESUS PEIROca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGabarrón, Bruno


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint