Mostrando ítems 21-40 de 153

    • La percepció del salari emocional dels treballadors espanyols 

      Moros Vivas, Anna; Serrano Massaneda, Aina (2023)
      El salari emocional fa referència a totes aquelles retribucions no monetàries que incrementen el benestar humà dels treballadors. En els darrers anys, s’ha consolidat com a una de les estratègies més ...
    • Proyecto emprendedor: Coctelería creativa Gran Canaria 

      Herrera López, Paloma; Méndez Vivas, Ana (2023)
      El proyecto presenta un plan emprendedor para la creación de una Coctelería Clandestina y Sostenible en Las Palmas de Gran Canaria, llamada Coctelería 180º. El objetivo es la elaboración del plan de ...
    • T-Baye 

      Arnau Burgués, Àlex (2023)
      Aquest treball de final de grau es presenta com una idea de negoci sobre el sector immobiliari. T-BAYE apareix com a Immobiliària online per revolucionar els mercats més tradicionals. La finalitat ...
    • Estudi de la demanda del sector de la moda: Elasticitat de preus 

      Fernández Pérez, María (2023)
      En aquest estudi s'analitza l'elasticitat de preus en el sector de la moda, i es comparen els sectors de fast i slow-fashion mitjançant un experiment controlat i una anàlisi de l'Enquesta de Pressupostos ...
    • Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya 

      Eroles Balagueró, Mar (2023)
      La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ...
    • Sales funnel optimization of Camden School 

      Guiteras Canal, Nil (2023)
      Camden School is a small English Academy in downtown Granollers, founded in August 2020 by Ada Guiteras, my sister. All started when Ada became unemployed since the academy where she worked decided to ...
    • Evolució generacional de les característiques d’un viatge de lluna de mel 

      Dobaño Roset, Laia; Parrot Martínez, Sandra (2023)
      El mercat de les llunes de mel és un dels sectors amb més creixement i evolució dins de la indústria turística, convertint-se en un element clau pels noucasats. Així doncs, aquest treball té com a ...
    • Sustainable Solutions: Plan de marketing 

      Comas Vidal, Emma; Tafalla Izuel, Enric (2023)
      Sustainable Solutions + és una consultoria estratègica que ofereix serveis perquè allotjaments rurals de l'interior de Catalunya, Navarra i Aragó, puguin impulsar accions sostenibles. Pel fet que està ...
    • Projecte emprenedor: 3Dtres 

      Secall Vilalta, Paula (2023)
      3Dtres és un ecommerce que neix per crear productes de decoració ideals per regalar, fusionant l’artesania i la tecnologia. Utilitza l’artesania com a motor d’innovació sostenible, fabricant els seus ...
    • Cromathyc, realitats fetes virtualment 

      Iruskieta Scanlon, Martina (2023)
      Aquest projecte té la finalitat de convertir les estructures físiques d’una empresa d’il·luminació LED en estructures completament virtuals. És tot un repte per a l’empresa mare ja existent, la creació ...
    • Cop de Mà, creps inclusives 

      Cano Teixidó, Alejandra; Dangla Sandoval, Irene (2023)
      Davant les creixents tendències de consum i globalització, la societat té la responsabilitat d'adequar la seva activitat de forma que permeti un desenvolupament sostenible en el temps. Tots els sectors ...
    • Mak: Pastry with Passion 

      Kramar, Victoria (2022-06)
      This project idea consists of a bakery located in Calella, Barcelona, focused on producing and selling baked goods inspired by East Slavic recipes with an ethnic and folk spice. Mak, a sole proprietorship ...
    • Tulesjours jewellery creació d'una marca online de joies sostenibles 

      Planas Sitjà, Maria (2022-06)
      En aquests últims anys, degut a l’actual crisi climàtica, la conscienciació ambiental està creixent, creant un moviment on els consumidors, exigeixen a les grans empreses més transparència, ètica i ...
    • Business Plan Abetos Azules 

      Dragoi, Leonard (2022)
      The promoter of the business is 22 years old and is a native of Romania but lives in Catalonia and is a student of the last year of ADE in English and has some knowledge in the nursery sector due to ...
    • Determinants of stock price of companies from Ibex 35 

      Atauri Fontelles, Oscar (2022-06)
      Aquesta tesi analitza les ràtios financeres que expliquen els millors preus de les accions als mercats estrangers. Proporciona evidència empírica mitjançant una anàlisi de regressió múltiple de les ...
    • The quality of slow food and the quickness of fast food 

      López Rodríguez, Alejandro (2022-06)
      Body health and nutrition of people are one of the most important things in life. Some people do not care about their nutrition, but they should because depending on what you eat, it could change your ...
    • Openning a Gym in Barcelona 

      Ramos Maragall, Marta (2022-06)
      The purpose of this project is to analyze the viability and profitability of building a gym in the outskirts of Barcelona, starting from the detection of a need in the market; the lack of spacious gyms ...
    • New opportunities during the process of achieving carbon neutrality in China 

      Wang, Wenyi (2022)
      In promoting carbon neutrality in China, eliminating low-end capacity in energy and power generation, decarbonization will be the ultimate response to the demands of corporate business models, ...
    • Changes in company’s value during Covid-19 

      Toribio Gómez, Gerard (2022)
      This project’s objective is to analyse the effect that the Covid-19 pandemic has had on different airlines. To do so, two different methods will be applied, the discounted cashflow method and the ...
    • Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany 

      Popescu, Bianca (2022)
      The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ...