Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 142
-
Barcelona social food
(2022-06)En el present document es recull el projecte emprenedor de “Barcelona Social Food”, un atractiu complex que pretén oferir el millor servei i una excel·lent qualitat als seus clients a través d’una ... -
Pla d'empresa: Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea un pla de negoci per l’empresa Element Mediterrani; una empresa dedicada al sector de l’oci i les activitats aquàtiques i nàutiques, ubicada a la platja de Llevant de Santa ... -
Re-engaging after restrictions: How fitness industry copes with the Covid-19 pandemic
(2022)Aquest estudi pretén ampliar el coneixement d’una estratègia de flexibilitat a l'hora de recaptar els clients dels centres esportius. Està centrat en la pandèmia de la COVID-19, ja que ha implicat ... -
Análisis del impacto económico de un festival de cine: El caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)El objetivo de este trabajo es determinar el impacto económico directo, indirecto e inducido que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña, celebrado en Sitges, en sus ediciones ... -
La satisfacció laboral a Finlàndia i Espanya: Anàlisi comparativa
(2022)La satisfacció laboral s’ha convertit en una part fonamental de l’estratègia de qualsevol organització. Així doncs, aquest treball té per objectiu estudiar i analitzar de manera comparativa quines són ... -
Valoración del impacto de estrategias de descuento en la reserva de alojamientos turísticos
(2022)En el món hoteler, els empresaris han d'acudir regularment a estratègies de màrqueting amb la finalitat de poder incrementar els seus beneficis. Així i tot, en unes certes ocasions resulta difícil aplicar ... -
Anàlisi del comerç internacional entre Mèxic i Espanya a l’època Trump
(2022)Els últims anys, hi ha hagut canvis determinants a l’economia internacional. Tenint en compte la globalització, el que succeeix a un país pot afectar a altres, inclús al món sencer, i aquesta incertesa ... -
¿Es indiferente medir el éxito musical a través de conciertos, discos o streamings?
(2022)El present treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat mitjançant la venda de discos físics, l'assistència als concerts i les escoltes en streaming. L'estudi s'emmarca en treballs ... -
Creación de una plataforma de inversión
(2022)Aquest document és un treball de fi de grau realitzat per Ian Baño i Iker Tam, estudiants de la Doble Titulació d'Administració d'empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i comunitats digitals del ... -
Plataforma de compraventa de productos pasados de temporada y de segunda mano: Plan de empresa Sherit
(2021)Estamos inmersos en un mundo digital omnipresente y en evolución continua. Vivimos en un mundo de constante cambio, donde ha ido mejorando nuestra calidad y estilo de vida, hecho que dio paso al ... -
El estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españoles
(2021)El present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al seu torn, identificar ... -
Projecte emprenedor: Fenrir
(2021)Segons dades de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), el 2019 es va registrar un flux de desplaçament internacional de 1.400 milions de persones. Això equival a una cinquena part de la població ... -
Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “We Love Festival”
(2021)Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música. L’objectiu del pla és donar a ... -
Estrategias de desarrollo empresarial: El caso GoPro
(2021)Todas las empresas experimentan diversas etapas que muestran su evolución en el tiempo. Para poder mantenerse competitivas en el mercado deben diseñar todo tipo de estrategias para diferenciarse de ... -
Treball final de grau pla de màrqueting: Click&Party l’aplicació per cercar oci nocturn
(2021)Document del Treball de Final de Grau Pla de Màrqueting elaborat per l’Arnau Marzà Falceto, titulat Click&Party, l’aplicació per cercar oci nocturn. És un document on es realitzà un pla de màrqueting ... -
Anàlisi de l’impacte econòmic d’un esdeveniment de fotografia: el cas del festival Revela’t
(2021)L’objectiu d’aquest treball és determinar l’impacte econòmic directe, indirecte i induït que genera el festival de fotografia Revela’t 2020 de Vilassar de Dalt mitjançant les Taules Input-Output de ... -
Anàlisi de viabilitat de l’obertura d’un hotel Axel a València
(2021)Aquest treball de final de grau, es tracta d’un projecte d’intervenció per la cadena hotelera, Axel Hotels, de la qual sóc treballador i m’han encarregat, analitzar la viabilitat d’obrir un hotel nou ... -
Destination Branding: formes de valorar una marca turística
(2021)A dia d’avui manca el càlcul quantitatiu d’una marca turística. És per això, que l’objectiu de l’estudi tracta sobre l’obtenció d’una valoració monetària de la Marca Turística de Catalunya a partir ... -
Sutra BCN: The creation of the first luxury concierge agency in Barcelona
(2021)Sutra Barcelona is born to change the people’s mindset of the city of Barcelona. It wants to provide a unique and ultra-highly customized service for all the tourists willing to have an outstanding ... -
Els efectes de la covid-19 en la demanda turística de la província de Barcelona
(2021)Actualment el món en la seva totalitat es troba immers en la pandèmia del virus denominat covid-19, i aquesta està causat grans afectacions. S’estima que l’activitat turística serà una de les activitats ...