Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 153
-
The Effects of Entertainment Marketing on Consumer Behavior and Consumption in Different Cultures Comparison between western and eastern cultures
(2022)As the years go by and entertainment marketing and the digital industry grows all around the world and in all entertainment sectors, the individual and group consumption behavior of society all around ... -
Foreign Exchange Market: EUR/USD Analysis & Forecast
(2022)The Foreign exchange market has constantly been affected by a wide range of factors and unexpected situations, which have supposed a period of insecurity and uncertainty. -
Impacte de la comunicació verbal i no verbal en la selecció de talent per al sector Hoteler
(2022)La comunicación no verbal en las entrevistas de trabajo, es una materia estudiada en la última década y que ha tenido como objetivo ayudar a los profesionales de selección de talento a detectar con ... -
Interaction with luxury brands: The case of Gucci on Instagram
(2022-06)Currently, the profiles of fashion brands on Instagram are followed by a large community of young users. One of the most highlighted firms in the social network is Gucci, whose digital communication ... -
Impacte socioeconòmic d’Airbnb a la ciutat de Barcelona
(2022)La potenciació de l’economia col·laborativa en el sector turístic, junt amb les tecnologies de la informació i la comunicació, donen lloc a noves plataformes digitals com Airbnb, les quals generen un ... -
L’aplicació de la fiscalitat verda en el sector de la construcció per a la reducció de residus
(2022)El sector de la construcció és una de les indústries que comporta més externalitats negatives cap al medi ambient. Una manera de reduir els impactes és a través de l'aplicació de diferents instruments. ... -
ONSTYLE: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)ONSTYLE és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. En aquest ... -
Changes in the valuation of companies during COVID-19
(2022)This study aims to expand the knowledge of the effects of the COVID-19 on the main valuation methods supported by the literature. Specifically, on the affectations that this pandemic had on the ... -
Projecte emprenedor: E-tiks, un Marketplace ètic
(2022)E-tiks és un Marketplace que uneix usuaris i artesans i fabricants de productes sostenibles. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, decoració, mobiliari i parament ... -
Creació de l’empresa Youmo Cars
(2022)El mercat de cotxes esportius, de luxe, clàssics i “superesportius” d’ocasió als Emirats Àrabs és un sector molt explotant, amb un excés d’oferta d’aquests productes que no són capaços de vendre. Per ... -
Pla emprenedor: Wedding Planner
(2022)En aquest treball s'analitza la viabilitat econòmica financera de Wedding Planet. Un negoci basat en l'organització i desenvolupament d’esdeveniments nupcials seguint la figura d’una wedding planner a ... -
Barcelona social food
(2022-06)En el present document es recull el projecte emprenedor de “Barcelona Social Food”, un atractiu complex que pretén oferir el millor servei i una excel·lent qualitat als seus clients a través d’una ... -
Pla d'empresa: Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea un pla de negoci per l’empresa Element Mediterrani; una empresa dedicada al sector de l’oci i les activitats aquàtiques i nàutiques, ubicada a la platja de Llevant de Santa ... -
Re-engaging after restrictions: How fitness industry copes with the Covid-19 pandemic
(2022)Aquest estudi pretén ampliar el coneixement d’una estratègia de flexibilitat a l'hora de recaptar els clients dels centres esportius. Està centrat en la pandèmia de la COVID-19, ja que ha implicat ... -
Análisis del impacto económico de un festival de cine: El caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)El objetivo de este trabajo es determinar el impacto económico directo, indirecto e inducido que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña, celebrado en Sitges, en sus ediciones ... -
La satisfacció laboral a Finlàndia i Espanya: Anàlisi comparativa
(2022)La satisfacció laboral s’ha convertit en una part fonamental de l’estratègia de qualsevol organització. Així doncs, aquest treball té per objectiu estudiar i analitzar de manera comparativa quines són ... -
Valoración del impacto de estrategias de descuento en la reserva de alojamientos turísticos
(2022)En el món hoteler, els empresaris han d'acudir regularment a estratègies de màrqueting amb la finalitat de poder incrementar els seus beneficis. Així i tot, en unes certes ocasions resulta difícil aplicar ... -
Anàlisi del comerç internacional entre Mèxic i Espanya a l’època Trump
(2022)Els últims anys, hi ha hagut canvis determinants a l’economia internacional. Tenint en compte la globalització, el que succeeix a un país pot afectar a altres, inclús al món sencer, i aquesta incertesa ... -
¿Es indiferente medir el éxito musical a través de conciertos, discos o streamings?
(2022)El present treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat mitjançant la venda de discos físics, l'assistència als concerts i les escoltes en streaming. L'estudi s'emmarca en treballs ... -
Creación de una plataforma de inversión
(2022)Aquest document és un treball de fi de grau realitzat per Ian Baño i Iker Tam, estudiants de la Doble Titulació d'Administració d'empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i comunitats digitals del ...