Listando Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació por título
Mostrando ítems 127-142 de 142
-
T-Baye
(2023)Aquest treball de final de grau es presenta com una idea de negoci sobre el sector immobiliari. T-BAYE apareix com a Immobiliària online per revolucionar els mercats més tradicionals. La finalitat ... -
TechFootballSkills
(2018)TechFootballSkillS is an online platform that offers complementary formation courses about football technification to boys and girls who love football. Teachers of these courses are retired professional ... -
TFG Activitats físiques “Viabilitat projecte Jungle Gym a Barcelona”
(2020)El treball realitzat aborda la posada en marxa d’un Box a l’aire lliure en què es realitzaran classes dirigides bora el mar a la platja de Mataró. Es troba en un marc de realització d’un pla d’empresa ... -
The Effects of Entertainment Marketing on Consumer Behavior and Consumption in Different Cultures Comparison between western and eastern cultures
(2022)As the years go by and entertainment marketing and the digital industry grows all around the world and in all entertainment sectors, the individual and group consumption behavior of society all around ... -
The quality of slow food and the quickness of fast food
(2022-06)Body health and nutrition of people are one of the most important things in life. Some people do not care about their nutrition, but they should because depending on what you eat, it could change your ... -
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ... -
La transició de la indústria tèxtil cap a l'economia circular: la percepció dels consumidors en la roba de segona mà
(2020)Aquest estudi és una investigació realitzada per determinar la gran problemàtica del canvi climàtic que provoca la industria tèxtil, classificada com la segona més contaminant del planeta. A cada una ... -
Treball final de grau pla de màrqueting: Click&Party l’aplicació per cercar oci nocturn
(2021)Document del Treball de Final de Grau Pla de Màrqueting elaborat per l’Arnau Marzà Falceto, titulat Click&Party, l’aplicació per cercar oci nocturn. És un document on es realitzà un pla de màrqueting ... -
Tulesjours jewellery creació d'una marca online de joies sostenibles
(2022-06)En aquests últims anys, degut a l’actual crisi climàtica, la conscienciació ambiental està creixent, creant un moviment on els consumidors, exigeixen a les grans empreses més transparència, ètica i ... -
Valoración del impacto de estrategias de descuento en la reserva de alojamientos turísticos
(2022)En el món hoteler, els empresaris han d'acudir regularment a estratègies de màrqueting amb la finalitat de poder incrementar els seus beneficis. Així i tot, en unes certes ocasions resulta difícil aplicar ... -
Valorar l’efecte cultural de la percepció de risc en la presa de decisió d’un viatge
(2023)Aquest estudi tracta i analitza la teoria cultural del risc amb la presa de decisió d’un viatge. Un aspecte rellevant és la naturalesa acumulativa del risc i com això afecta la comprensió teòrica i ... -
Viabilitat de l'expansió de la forneria Can Kiku
(2023)Kikupa, S.L. és una empresa amb més de 40 treballadors que neix a Mataró l’any 1988, l’Enric Francisco Soms juntament amb un altre soci inicial, decideixen començar a produir i oferir productes de ... -
Western and Asian Bitcoin exchange premiums and discounts
(2021)Bitcoin has become more popular over time and it is in the media spotlight every week. As in any other industry, the biggest player in a certain market will be the one that dictates its future direction. ... -
Wondo, your sustainable food market
(2018)The main reason why this project will be carried out is the need for a change that we believe involves both consumers and producers, towards a sustainable lifestyle in order to decrease the negative ...