Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 215-234 of 329
-
Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption
(2018)Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ... -
La música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidad
(2021)La música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha estudiat la predisposició ... -
Navegació àrtica: efectes i conseqüències de l’obertura de rutes polars degut al canvi climàtic
(2022-06)En aquesta investigació es volen estudiar els efectes i conseqüències que l’obertura de rutes polars a la navegació comercial degut al canvi climàtic pot tenir sobre l’actual xarxa de transport marítim ... -
New opportunities during the process of achieving carbon neutrality in China
(2022)In promoting carbon neutrality in China, eliminating low-end capacity in energy and power generation, decarbonization will be the ultimate response to the demands of corporate business models, ... -
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ... -
El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural
(2020)El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ... -
Noves tendències per la contractació d'allotjaments turístics: anàlisi de tipologies per les destinacions Calella i Santa Susanna
(2020)Amb l’objectiu d’obtenir dades sobre com és el turista, com i qui organitza la seva estada, els percentatges d’establiments que prefereix i finalment tria juntament amb les dues hipòtesis del projecte ... -
ONSTYLE: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)ONSTYLE és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. En aquest ... -
Onstyle: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)Onstyle és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. Aquest ... -
Openning a Gym in Barcelona
(2022-06)The purpose of this project is to analyze the viability and profitability of building a gym in the outskirts of Barcelona, starting from the detection of a need in the market; the lack of spacious gyms ... -
Optimització de la xarxa de distribució a Europa d'un fabricant automobilístic
(2020)La finalitat d’aquest projecte d’intervenció és realitzar un estudi de costos de distribució d’un fabricant de vehicles acabats, oferint diferents alternatives en base a l’esquema actual. S’estableix, ... -
Optimización de tiempos de compra pública de gran cuantía para colegios de alto rendimiento a cargo del ministerio de educación del Perú
(2022)El presente trabajo busca describir objetivamente el desenvolvimiento de las compras públicas de gran cuantía que se desarrollan en el Ministerio de Educación del Perú para atender las necesidades de ... -
Overconfidence and decision-making in Financial Markets
(2020)This study aims to expand the knowledge of the effects of overconfidence on decision-making in financial markets. Particularly, on the effects of overconfidence levels in general knowledge question and ... -
El papel de la política y los acuerdos comerciales en las importaciones de los Estados Unidos: aplicación de un modelo de gravedad
(2018)El comercio internacional es actualmente un factor de gran importancia para todas las naciones. Los acuerdos de libre comercio han sido el modelo de integración económica más común y tienen como principal ... -
El papel del branded content en el sector de la moda online
(2018)Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ... -
El papel del branded content en el sector de la moda online.
(2018)Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ... -
El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic
(2020)L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ... -
PEES: PROJECTE EDUCATIU D’EMPRENEDORIA SOCIAL
(2017)Creació d’un projecte educatiu d’emprendoria social. A partir de l’anàlisi de la situació actual del mercat de l’emprenedoria i concretant en l’emprenedoria social, l’anàlisi dels premis i reconeixements ...