Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorAlba Franco, Jordi
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-07T09:19:10Z
dc.date.available2022-11-07T09:19:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1962
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest treball s'implementen diverses llibreries en xarxa en un prototip creat amb Unity, per la seva posterior comparació en diversos aspectes. Els objectius són implementar diverses solucions per minimitzar els efectes de la latència, la pèrdua de dades i altres efectes habituals en aplicacions en xarxa. Finalment, s'analitzen les implementacions amb eines per simular problemes en la connexió i exposar els resultats en taules, per decidir quina és la millor opció per la necessitat del prototip.ca
dc.format.extent107 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherPrototip, videojoc multijugador, xarxaca
dc.titleDesenvolupament d'un prototip d'un videojoc en xarxaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorArnal Montoya, Jordi


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix