Mostra el registre parcial de l'element
Generació procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvania
dc.contributor.author | Abulí Federico, Albert | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T09:15:23Z | |
dc.date.available | 2022-11-07T09:15:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1961 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un generador de mapes 2D de l'estil Metroidvania que compleixi una sèrie de normes i requisits de i que es generi de forma procedimental tal com els jocs del gènere Roguelike ho fan. Per tal d’aconseguir aquest propòsit, s’analitzaran altres jocs del mateix gènere i diverses tècniques de generació procedimental, que a posteriori es faran servir per dur a terme l'eina utilitzant Unity. | ca |
dc.format.extent | 110 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Generació procedimental, mapes 2D, Metroidvania, | ca |
dc.title | Generació procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvania | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | González Fernández, Rafael |