La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T.
Autor/a
San Martín Teniente, Marina
Fecha de publicación
2022-06Resumen
Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim
públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball
s'ha realitzat una estratègia de màrqueting digital per a l'empresa Bordados A.S.T, la
qual no està digitalitzada.
El propòsit principal és recuperar la facturació que es va perdre del 2018 al 2020 a causa
d'una crisi, tant interna de l'empresa, com a causa de la COVID-19. Això es farà a través
de la creació d'una pàgina web, que es potenciarà gràcies a una estratègia SEO, SEM i
de Newsletters.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/