Show simple item record

dc.contributor.authorSan Martín Teniente, Marina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-22T10:39:44Z
dc.date.available2022-09-22T10:39:44Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1903
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractActualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball s'ha realitzat una estratègia de màrqueting digital per a l'empresa Bordados A.S.T, la qual no està digitalitzada. El propòsit principal és recuperar la facturació que es va perdre del 2018 al 2020 a causa d'una crisi, tant interna de l'empresa, com a causa de la COVID-19. Això es farà a través de la creació d'una pàgina web, que es potenciarà gràcies a una estratègia SEO, SEM i de Newsletters.ca
dc.format.extent52 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherDigitalizar, empresa, marketing digital, Bordados A.S.T.ca
dc.titleLa creación de una presencia digital para Bordados A.S.T.ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorAraujo Batlle, Alex


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint