La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T.
Visualitza/Obre
Autor/a
San Martín Teniente, Marina
Data de publicació
2022-06Resum
Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim
públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball
s'ha realitzat una estratègia de màrqueting digital per a l'empresa Bordados A.S.T, la
qual no està digitalitzada.
El propòsit principal és recuperar la facturació que es va perdre del 2018 al 2020 a causa
d'una crisi, tant interna de l'empresa, com a causa de la COVID-19. Això es farà a través
de la creació d'una pàgina web, que es potenciarà gràcies a una estratègia SEO, SEM i
de Newsletters.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/