El poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.
Ver/Abrir
Autor/a
Boix Illa, Francesc
Fecha de publicación
2022-06Resumen
Com d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber
quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació
es proposa mesurar les variables que defineixen la influència sense tenir en compte el
nombre de seguidors, per poder discernir si aquest té un impacte rellevant en la resposta
dels usuaris. Per això es creen diverses publicacions de micro i macro-influencers en el
mercat del skateboarding, que s’ensenyen a una mostra a través d’una enquesta per
mesurar la seva resposta explícita. Les hipòtesis sospiten que com més petit l’influencer
més forta la influència, però els resultats obtinguts suggereixen que els macro-influencers
tenen una influència sobre la seva audiència superior que els micro-influencers.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/