El poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.
Visualitza/Obre
Autor/a
Boix Illa, Francesc
Data de publicació
2022-06Resum
Com d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber
quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació
es proposa mesurar les variables que defineixen la influència sense tenir en compte el
nombre de seguidors, per poder discernir si aquest té un impacte rellevant en la resposta
dels usuaris. Per això es creen diverses publicacions de micro i macro-influencers en el
mercat del skateboarding, que s’ensenyen a una mostra a través d’una enquesta per
mesurar la seva resposta explícita. Les hipòtesis sospiten que com més petit l’influencer
més forta la influència, però els resultats obtinguts suggereixen que els macro-influencers
tenen una influència sobre la seva audiència superior que els micro-influencers.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/