Show simple item record

dc.contributor.authorBoix Illa, Francesc
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-12T12:30:28Z
dc.date.available2022-09-12T12:30:28Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1875
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractCom d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació es proposa mesurar les variables que defineixen la influència sense tenir en compte el nombre de seguidors, per poder discernir si aquest té un impacte rellevant en la resposta dels usuaris. Per això es creen diverses publicacions de micro i macro-influencers en el mercat del skateboarding, que s’ensenyen a una mostra a través d’una enquesta per mesurar la seva resposta explícita. Les hipòtesis sospiten que com més petit l’influencer més forta la influència, però els resultats obtinguts suggereixen que els macro-influencers tenen una influència sobre la seva audiència superior que els micro-influencers.ca
dc.format.extent47 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherInfluencers, skateboarding, influència, audiènciaca
dc.titleEl poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint