Show simple item record

dc.contributor.authorTubau Ribot, Júlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-12T11:15:22Z
dc.date.available2022-09-12T11:15:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1873
dc.descriptionTreball fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda com el màrqueting polític, els partits i candidats comuniquen de forma abstracta uns frames on s'emmarca el seu discurs. A través d'aquesta investigació es fa una anàlisi de contingut on s’identifiquen els principals frames utilitzats durant la campanya del 14F i alhora es relacionen les eines del màrqueting polític 3.0 com a factor determinant per arribar al votant.ca
dc.format.extent60 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherVox, populisme, dreta radical, màrqueting polític, framingca
dc.titleL’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting políticca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernandez Aragonès, Aina


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint