L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
Ver/Abrir
Autor/a
Tubau Ribot, Júlia
Fecha de publicación
2022Resumen
En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per
primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya
electoral, també coneguda com el màrqueting polític, els partits i candidats comuniquen
de forma abstracta uns frames on s'emmarca el seu discurs. A través d'aquesta
investigació es fa una anàlisi de contingut on s’identifiquen els principals frames utilitzats
durant la campanya del 14F i alhora es relacionen les eines del màrqueting
polític 3.0 com a factor determinant per arribar al votant.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/