L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
Visualitza/Obre
Autor/a
Tubau Ribot, Júlia
Data de publicació
2022Resum
En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per
primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya
electoral, també coneguda com el màrqueting polític, els partits i candidats comuniquen
de forma abstracta uns frames on s'emmarca el seu discurs. A través d'aquesta
investigació es fa una anàlisi de contingut on s’identifiquen els principals frames utilitzats
durant la campanya del 14F i alhora es relacionen les eines del màrqueting
polític 3.0 com a factor determinant per arribar al votant.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/