Show simple item record

dc.contributor.authorOlivet i Gimeno, Alvaro
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-01-20T12:19:24Z
dc.date.available2022-01-20T12:19:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1826
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractAquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc de tipus roguelike, es pretén analitzar el jugador basant-se en diferents models de segmentació de l’usuari. Mitjançant això, es vol preveure el perfil principal del jugador i adaptar el desenvolupament del joc al seu estilca
dc.format.extent96 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherRoguelike, videojoc, jugadorca
dc.titleImplementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelikeca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint