dc.contributor.author | Valverde Parera, Miquel | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-20T12:11:34Z | |
dc.date.available | 2022-01-20T12:11:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1823 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de les principals tècniques per a simular
deformacions de malles a temps real quan es produeix un impacte físic en un videojoc
3D. És ben sabut que la tècnica PBD conforma l’estat de l’art de les simulacions
físiques a temps real, corroborat per Nvidia entre altres fonts. S’analitza a fons l’estat
de l’art i es posa en pràctica la tècnica PBD mitjançant el motor Unity. | ca |
dc.format.extent | 59 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Videojoc 3D, PBD, unity | ca |
dc.title | Realtime Softbody Physics using Position Based Dynamics | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Rodríguez Fernández, Marco Antonio | |