Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorValverde Parera, Miquel
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-01-20T12:11:34Z
dc.date.available2022-01-20T12:11:34Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1823
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball és l’estudi de les principals tècniques per a simular deformacions de malles a temps real quan es produeix un impacte físic en un videojoc 3D. És ben sabut que la tècnica PBD conforma l’estat de l’art de les simulacions físiques a temps real, corroborat per Nvidia entre altres fonts. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la tècnica PBD mitjançant el motor Unity.ca
dc.format.extent59 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherVideojoc 3D, PBD, unityca
dc.titleRealtime Softbody Physics using Position Based Dynamicsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRodríguez Fernández, Marco Antonio


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix