Show simple item record

dc.contributor.authorRodríguez García, Daniel
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-01-19T19:25:11Z
dc.date.available2022-01-19T19:25:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1807
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLa forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples tècniques existents y un anàlisis de la seva implementació. Recopilant mètodes provinents de la psicologia, fotografia, arquitectura i dels propis videojocs. Per finalment, implementar-los en un prototip i avaluar-los amb l’experiència dels usuaris.ca
dc.format.extent70 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.other3D, videojoc, dissenyca
dc.titleImplementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3Dca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález-Barros Camba, Alfredo


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint