dc.contributor.author | Rodríguez García, Daniel | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T19:25:11Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T19:25:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1807 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància
pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una
investigació sobre les múltiples tècniques existents y un anàlisis de la seva
implementació. Recopilant mètodes provinents de la psicologia, fotografia,
arquitectura i dels propis videojocs. Per finalment, implementar-los en un prototip i
avaluar-los amb l’experiència dels usuaris. | ca |
dc.format.extent | 70 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject.other | 3D, videojoc, disseny | ca |
dc.title | Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | González-Barros Camba, Alfredo | |