Treballs d'estudiants: Recent submissions
Now showing items 461-480 of 1536
-
Propuesta de return to play en la rotura de la UMT proximal del biceps femoral en futbolistas profesionales y semiprofesionales
(2022)La incidencia anual de lesiones de isquiosurales aumenta año tras año. La lesión de este grupo muscular es considerada como la más frecuente en futbolistas profesionales, con una aproximación de 7 roturas ... -
Creació d'una nova organització
(2022)El projecte consisteix en un gimnàs privat enfocat a la millora de la salut i la condició física amb serveis efectius per a aconseguir aquest objectiu. Amb la creació d’un espai obert i ampli, on hi ... -
Efecto de un programa de sesiones de coeducación en la participación de actividad físico-deportiva en chicas adolescentes del Instituto de Argentona
(2022)Antecedentes: Los niveles de actividad física y deporte tienden a disminuir con la edad, produciéndose el declive más significativo durante la adolescencia, en especial en las chicas. Esta diferencia ... -
Creació i organització d'un 3X3 d’hoquei patins solidari, saludable i sostenible
(2022)Objectiu: Programar un 3x3 d’hoquei patins a la província de Girona per donar visibilitat a l’esport, fent que al mateix temps sigui una jornada festiva, solidària, saludable i sostenible. Introducció: ... -
Efectos de un protocolo de entrenamiento de la musculatura inspiratoria en mujeres futbolistas adultas
(2022)El entrenamiento de la musculatura inspiratoria (EMI) se considera una ayuda ergogénica para mejorar el rendimiento o la aceleración de la recuperación en deportistas. Puede retrasar el metaborreflejo ... -
Influencia del ciclo menstrual en entrenamientos de fuerza en jóvenes moderadamente entrenadas
(2022)Existen numerosas diferencias entre hombres y mujeres desde el punto de vista anatómico, fisiológico, psicológico y social. El ciclo menstrual es una característica única y exclusiva de la mujer, las ... -
Comparació de la càrrega externa en diferents tasques de l'entrenament d'hoquei patins
(2022)L’hoquei sobre patins es defineix com un esport intermitent de sol·licitació mixta aeròbica-anaeròbica que combina accions unilaterals-bilaterals de caràcter explosiu. Com en altres esports col·lectius, ... -
Efectos del entrenamiento excéntrico en el desplazamiento con silla de ruedas: una revisión sistemática
(2022)Contexto Durante los últimos años el uso del ejercicio excéntrico como método de intervención terapéutica ha ido ganando más y más aceptación debido a su supuesta capacidad aplicativa. Tal y como ... -
Diseño de un prototipo de juego serio para enfermos de Alzheimer
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball ha sigut en crear un prototipat de joc seriós per a ordinador enfocat a l'entrenament cognitiu de persones amb la malaltia d'Alzheimer. Per fer-ho, es durà a terme ... -
El mito de Perseo en la gran pantalla
(2022)Aquest treball té com a objectiu indagar en la creació i la producció cinematogràfica, per poder recrear un escenari 3D verosímil inspirat en un set de rodatge a Hollywood durant la dècada del 1990 en ... -
Disseny d'un prototip d'un videojoc seriós per la detecció del bullying
(2022)L'assetjament escolar ha estat sempre una realitat en la vida infantil i adolescent, una realitat que ocupa i preocupa cada dia més a famílies, educadors i terapeutes. Mitjançant l'ús dels videojocs com ... -
Creación de un serious game en realidad virtual para la formación en prevención de riesgos laborales de trabajadores de la construcción
(2022)Aquest projecte té com a fi el desenvolupament d'un videojoc serious game per a la formació de treballadors recent incorporats al sector de la construcció. Per això és fonamental fer un estudi sobre la ... -
Creació d’una eina per desenvolupar tenint en compte discapacitats visuals
(2022)Aquest projecte analitza la discapacitat coneguda com daltonisme explorant diferents solucions existents tant dins com fora del món dels videojocs, junt amb fluxos de treball i directrius d’accessibilitat ... -
Análisis del efecto de la monetización en el game design y ética
(2022)Llevat del fet que els videojocs necessiten instal·lar mecàniques de monetització per a garantir la seva supervivència, recentment s’han donat casos on es denuncía públicament les mecàniques predatòries ... -
Creación de un decálogo para el diseño y desarrollo de niveles musicales
(2022)Molts títols independents han dirigit els seus esforços a dissenyar videojocs en què la música exerceix com a punt neuràlgic de l'experiència de joc. Com que és un paradigma de disseny experimental i ... -
Creación de un prototipo de serious game sobre la gestión de diabetes tipo 1
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball va ser dissenyar i prototipar un serious game per a dispositius mòbils Android que expliqués com és la gestió d'un cas de diabetis mellitus tipus 1. Per fer-ho, es ... -
El estudio del movimiento animal para la recreación de dragones
(2022)Es desenvolupa un estudi centrat en els dracs, investigant i analitzant-ne la representació en bestiaris, en textos, en mites i llegendes de diferents cultures amb l'objectiu de recrear tres dracs ... -
Anàlisi discursiu del gènere dels Dark Souls: What makes or breaks a Soulslike?
(2022)Amb el sorgiment de la fórmula Souls al discurs genèric dels videojocs, comunitats dedicades de jugadors i periodistes entren en un debat constant al voltant d’una qüestió que eludeix fins a estudiosos ... -
Creació d’un entorn 3D: Una sagardotegi amb pinzellades de la cultura nord-americana dels anys 80
(2022)Aquest treball pretén crear un entorn interior tridimensional d’una sagardotegi —taverna basca on es degusta la sidra— des de l’enfocament d’una edificació que ha derivat del baserri —masia tradicional ... -
Flocking sobre paradigma ECS
(2022)Aquest treball tracta sobre la documentació, desenvolupament i anàlisi de models de flocking per a examinar el seu rendiment al comparar implementacions realitzades sobre el paradigma orientat a objecte ...