Treballs d'estudiants: Recent submissions
Now showing items 741-760 of 1687
-
Autopercepció de la imatge corporal en dones amb càncer de mama
(2022)INTRODUCCIÓ: L’equilibri entre la ment i el cos és imprescindible per a l’abordatge de la malaltia, és per això, que podem afirmar que el tractament del càncer de mama no és únicament d’origen mèdic, ... -
Creación de una plataforma de inversión
(2022)Aquest document és un treball de fi de grau realitzat per Ian Baño i Iker Tam, estudiants de la Doble Titulació d'Administració d'empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i comunitats digitals del ... -
Transferencia de conocimiento a la práctica clínica mediante el uso de tecnología: de la universidad a la práctica clínica y de la práctica clínica a la universidad
(2022)Introducció. La pràctica clínica en el Grau en Infermeria, cobra un paper molt important pels estudiants i com a resultat apareixen nous reptes, oportunitats i aspectes de millora. La implementació i ... -
Proyecto piloto de capacitación a personal docente de educación infantil y primaria en el abordaje de las agudizaciones graves de patologias crónicas en niños y niñas
(2022)INTRODUCCIÓN: Según el INE entre el 10 y el 30% de niños y niñas menores de 15 años, padecen una enfermedad crónica. Entre ellas la diabetes, el asma y la epilepsia son las de mayor prevalencia. Estas ... -
Análisis del rol de la mujer en los K-DRAMA y cómo éste afecta a la trama
(2020-07-14)En aquest projecte s’analitza el rol de la dona en les sèries juvenils de Corea del Sud i la forma en la que aquest afecta a la trama, dins d’una dinàmica de poder masculinofemenina entre heroi i ... -
Avaluació del model al pacient crònic complex o amb malaltia crònica avançada des de la primària
(2016)En situacions on conviu la situació de fragilitat, dependència i cronicitat es requereix un abordatge compartit entre l’atenció sanitària i social, sota un model d’atenció integrada, per donar resposta ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ... -
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Anàlisi i demostració de la connexió d’una base de dades amb Unity
(2021)L’objectiu d’aquest projecte és analitzar i realitzar la connexió d’una base de dades situada en un servidor extern amb un videojoc en fase prototip desenvolupat amb el motor de jocs Unity. De totes ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ... -
Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike
(2021)Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc ... -
Dispositivos de proyección volumétrica aplicados al juego multijugador local
(2021)Aquest treball d’investigació fa un apropament al disseny i desenvolupament d’aplicacions enfocades a l’entreteniment interactiu sota el suport dels dispositius de projecció volumètrica. L’objectiu ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Realtime Softbody Physics using Position Based Dynamics
(2021)L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de les principals tècniques per a simular deformacions de malles a temps real quan es produeix un impacte físic en un videojoc 3D. És ben sabut que la tècnica ... -
Aplicació gamificada per malalts d’insuficiència renal crònica
(2021)El treball que s'ha dut a terme es focalitza en el desenvolupament d'una aplicació mòbil gamificada centrada en la malaltia renal crònica, que serveix tant pels que la pateixen directament; els malalts ... -
Reduction of the workload in unity: Final report
(2021)Aquest projecte de fi de carrera intenta identificar i implementar les addicions més útils que podrien integrar-se a Unity, en un termini raonable de temps, per una sola persona amb l’objectiu de ... -
Aplicació gamificada per malalties renals
(2021)Aquet projecte és du a terme per facilitar als pacients novells de malaltia renal crònica l’adaptació a la malaltia i es desenvolupa amb el software Unity Engine. Es descriuen les bases de la malaltia ... -
Creación de un entorno: La casa japonesa en tiempos de Edo y el Ukiyo-e
(2021)La proposta de treball consisteix en la creació d’una experiència 3D sobre el període Edo que mostra una casa i els elements característics de l’art per excel·lència de l’època, el ukiyo-e. Mitjançant ... -
Propuesta de negocio de una plataforma de rol digital
(2021)En aquest treball s’ha desenvolupat un pla d’empresa d’una plataforma de jocs de rol digital. Una plataforma tant per poder jugar com per adquirir, crear i compartir contingut. S’ha estudiat la ...