Treballs d'estudiants: Recent submissions
Now showing items 721-740 of 1687
-
El poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.
(2022-06)Com d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació es proposa mesurar ... -
Estalent
(2022-06)En aquest treball final de grau es fa una declaració formal d’una idea de negoci. Aquest negoci, el nom del qual és Estalent, intenta agilitzar la contractació de personal en empreses amb alta rotació ... -
L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
(2022)En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda ... -
Els Mega Projectes en turisme: L’impacte social i cultural del Tren Maia de Mèxic
(2022)Els últims anys hi ha hagut un augment de la consciència dels impactes del turisme, sorgint la necessitat d’aplicar models sostenibles. En aquest treball s’analitza el mega projecte Tren Maia de Mèxic, ... -
El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante
(2022)El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus espectadors. És tal el seu potencial, ... -
Anàlisi de l’impacte econòmic de les Botigues Museu Salàs
(2022)Aquest estudi té per objectiu determinar quin és l’impacte econòmic que genera les Botigues Museu Salàs en el territori, un dels atractius turístics culturals més importants de la comarca del Pallars ... -
Análisis del impacto social de un festival de cine: el caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)El objetivo de este trabajo es determinar el impacto social que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña de Sitges mediante el Método de Valoración Contingente. Tras un largo ... -
The effect of income level on sport consumption during Covid: an empirical analysis
(2022)L'assistència al gimnàs experimenta tendències inestables durant els mesos d'estiu. Així doncs, la majoria de centres esportius ofereixen una baixa temporal, que és una quota més econòmica que mantén ... -
Estudi valoratiu de les marques turístiques de ciutats europees
(2022-06)La comprensió del comportament dels turistes davant els preus és essencial per elaborar un correcte enfocament de les marques turístiques. Per aquest motiu, l’objectiu d’aquest estudi consisteix en ... -
La satisfacció laboral a Finlàndia i Espanya: Anàlisi comparativa
(2022)La satisfacció laboral s’ha convertit en una part fonamental de l’estratègia de qualsevol organització. Així doncs, aquest treball té per objectiu estudiar i analitzar de manera comparativa quines són ... -
Valoración del impacto de estrategias de descuento en la reserva de alojamientos turísticos
(2022)En el món hoteler, els empresaris han d'acudir regularment a estratègies de màrqueting amb la finalitat de poder incrementar els seus beneficis. Així i tot, en unes certes ocasions resulta difícil aplicar ... -
Onstyle: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)Onstyle és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. Aquest ... -
Anàlisi del comerç internacional entre Mèxic i Espanya a l’època Trump
(2022)Els últims anys, hi ha hagut canvis determinants a l’economia internacional. Tenint en compte la globalització, el que succeeix a un país pot afectar a altres, inclús al món sencer, i aquesta incertesa ... -
¿Es indiferente medir el éxito musical a través de conciertos, discos o streamings?
(2022)El present treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat mitjançant la venda de discos físics, l'assistència als concerts i les escoltes en streaming. L'estudi s'emmarca en treballs ... -
Pla de Màrqueting - Wedding Planner
(2022)El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ... -
Determinantes del éxito en la industria musical
(2022)Aquest treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat sota les variables de Talent, les característiques dels artistes, la seva trajectòria i la promoció d'aquests. L'estudi ... -
Pla de Màrqueting Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ... -
La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení
(2022)L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ... -
Benestar durant l’etapa universitària. Estudi sobre la percepció de la qualitat de vida i satisfacció dels estudiants d’infermeria durant el període universitari
(2022)Introducció: La qualitat de vida és clau en els estudiants de ciències de la salut, atès que el temps que assisteixen a la universitat és considerable, en els últims anys els estudiants d’infermeria ... -
Abordaje terapéutico en el paciente con cáncer de páncreas avanzado y los cuidados paliativos
(2022)Contexto: Dentro de los pacientes diagnosticados de cáncer de páncreas, solo un 5% sobreviven más de cinco años y el 75% no supera el primer año debido al diagnóstico tardío y su mal pronóstico, dónde ...