Mostra el registre parcial de l'element
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
dc.contributor.author | Perea Ros, Ricard | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T12:50:04Z | |
dc.date.available | 2020-02-27T12:50:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/116 | |
dc.description | Treball fi de grau - Curs 2018-2019 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions i s'estableix quin es el comportament desitjat a l’eina desenvolupada. | ca |
dc.format.extent | 79 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Editor gràfic, arbres de comportament, presa de decisions | ca |
dc.title | Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Sesa i Nogueras, Enric |